rozmiar tekstu:

„Think beyond. Shape the future” – nowy motyw przewodni w komunikacji Vesuvius

2022-01-31

Grupa Vesuvius wprowadza do swojej komunikacji nowe motto, które odzwierciedla tożsamości spółki, jej priorytety i kierunki rozwoju. Firma chce w ten sposób wyrazić zaangażowanie w rozwój technologii, dzięki którym wspólnie z kontrahentami jest w stanie kształtować świat jutra.

Nowy motyw przewodni w komunikacji podkreśla priorytety w działaniu Vesuvius takie jak: zrównoważony rozwój oraz oferowanie coraz to bezpieczniejszych i wydajniejszych rozwiązań przemysłowych przeznaczonych dla Klientów z całego świata. W parze z innowacyjnością niezmiennie idzie także dbałość o środowisko, bez której trudno mówić o odpowiedzialnym kształtowaniu przyszłości. Odzwierciedleniem powyższych priorytetów są m.in. inwestycje w badania i rozwój oraz wdrażanie nowoczesnych technologii.

– Myślimy nieszablonowo, wyznaczamy kierunki, szanujemy się wzajemnie, czerpiąc energię z naszej różnorodności funkcjonowania na pięciu kontynentach. W ten sposób odzwierciedlamy świat jutra – podkreślają przedstawiciele firmy.

Nowe motto to także forma zaproszenia dla obecnych i potencjalnych partnerów, pracowników i społeczności do współdziałania.

Finał 79. Tour de Pologne już za nami

2022-08-12

ZOBACZ ARTYKUŁ

Rowerowe Wyzwanie Vesuvius zakończone!

2022-07-14

ZOBACZ ARTYKUŁ

Otwarcie nowego biura projektowania wyrobów i narzędzi

2022-06-30

ZOBACZ ARTYKUŁ

Reprezentacja Vesuvius na Runmageddon

2022-06-03

ZOBACZ ARTYKUŁ

Vesuvius wspiera edukację dzieci z Ukrainy

2022-05-19

ZOBACZ ARTYKUŁ

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej?